דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לאתר את מילות החיפוש המקוריות בקמפיין PPC 

מאת    [ 26/04/2009 ]

מילים במאמר: 283   [ נצפה 4087 פעמים ]

הפוסט הזה מתמודד עם אחת הבעיות באופטימיזציה שנעשית בעזרת גוגל אנליטיקס לקמפיינים קונטקסטואליים/טקסטואלים (קרי: אדוורדס ושכמותם). הבעיה היא היכולת להתחקות אחר מחרוזת החיפוש המקורית שדרכה הגיע משתמש לעמוד התוצאות שממנו הקליק על המודעה שלכם. בגוגל אנאליטיקס תוכלו לזהות את המילה/מחרוזת שעליה הצבתם Bid (ז"א אותה מילה "שהקפיצה" את המודעה)ולא את המחרוזת המלאה שאיתה ביצע המשתמש חיפוש ולאחר מכן פעולה. מה זה אומר ולמה זה חשוב. זה חשוב משום שכשמגדירים צירופי מילים להפעלת המודעה שלכם תמיד ישנה אפשרות שמשתמשים מבצעים חיפוש תוך כדי שימוש בצירופים שלא העליתם על דעתכם ושלא עלו בתהליך מחקר המילים שעשיתם.משהו בסגנון - השבט אומר את דברו. הנה דוגמא- Sony Ericsson מעלים קמפיין אדוורדס לטאץ' סקרין החדש שלהם. מנהל הקמפיין בחר כמה מילות מפתח שאיתם הוא מתחרה (בביד) על ההופעה של המודעה שלו. בוא נאמר שהמילים אותן הוא בחר הן: "טלפון, נייד, אריקסון" והקונפיגורציה היא מסוג Broad Match ברירה בה מחרוזות חיפוש שחורגות מהצירוף המדויק שבחרתם עדיין תפעיל את המודעה,ז"א גם אם המשתמש יקליד מחרוזת רחבה יותר - כזו שכוללת "נייד טאץ' סקרין אריקסון החדש" המודעה תופיע. נחזור אלי, המשתמש. בגוגל הקלדתי "נייד טאצ'סקרין אריקסון החדש" המודעה שלהם אכן קפצה ואני הקלקתי. ההקלקה הזו תשוייך בדוחו"ת של גוגל אנליטיקס ככזו שהגיעה ממחרוזת ה- Bid של המפרסם ("טלפון נייד אריקסון")ובשום מקרה לא נוכל לראות מה החיפוש המקורי של המשתמש (שכזכור כלל את המילים טאצ'סקרין וחדש)אם נוכל לזהות את המחרוזות המלאות של החיפוש, גם את אלו שלא הצלחנו לנחש מבעוד מועד ושהביאו את המשתמש להקליק על המודעה שלנו, נוכל למקד את הקמפיין ולמצוא עוד ביטויים שעלולים לגרור קונברז'נים טובים יותר (בין חשיפה - להקלקה - לביצוע פעולה) יש פתרון אבל הוא כולל אימאג'ים ואני לא כל כך מצליח להבין איך זה מסתייע כאן. אז אתם מוזמנים להקליק על הקישור בחיתמה.


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב